برندینگ اینترنتی و آنلاین برندینگ یا وب برندینگ

برندینگ اینترنتی راهکار جدید عصر اینترنت جهت افزایش فروش محصولات

برندینگ اینترنتی و آنلاین برندینگ یا وب برندینگ

برندینگ اینترنتی راهکار جدید عصر اینترنت جهت افزایش فروش محصولات

مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در زمینه برندینگ اینترنتی یا دیجیتال برندینگ که با نام های وب برندینگ و آنلاین برندینگ نیز شناخته شده است تخصص و فعالیت دارد و کلیه راهکارهای لازم در خصوص برندسازی اینترنتی و تبدیل نام تجاری شرکت شما به یک برند معتبر و شناخته شده را انجام می دهد مشاوران بازاریابی اینترنتی جم با چندین سال سابقه به شما راه کارهایی را ارائه می کند تا مشتریان جدید جذب نمایید , مشتریان خود را وفادار کنید و از این طریق سطح فروش خود را ارتقا ببخشید و کسب و کار و تجارت خود را رونق دهید تخصص ما در زمینه برندینگ اینترنتی , بازاریابی اینترنتی, تبلیغات آنلاین و صادرات اینترنتی است و کلیه خدمات آنالیز کلمات کلیدی , سئو و بهینه سازی سایت , بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو , بازاریابی شبکه های اجتماعی , طراحی سایت و بلاگ سازی را ارائه می کند

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاثیر طرح تسخیر گوگل در دیجیتال برندینگ

از تکنیک های موثر در دیجیتال برندینگ تسخیر گوگل و قرار گرفتن یک وب سایت در صفحه اول گوگل  است. دیجیتال برندینگ به نام تجاری شما اعتبار یک برند شناخته شده را می دهد و در طرح تسخیر گوگل می توانید به جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش محصولات خودد  بیندیشید.


دیجیتال برندینگ و روشهای تسخیر گوگل و افزایش فروش محصولات


زمانی که سایت شما در صفحه اول گوگل و در میان پنج وب سایت برتر قرار می گیرد مشتریان جدیدی به سمت سایت شما روانه می شوند و این باعث رونق کسب و کار و تجارت شما خواهد شد. حدود 70 درصد جستجو ها از طریق گوگل انجام می شود و میلیون ها کاربر هر روز توسط گوگل جستجوهای خود را انجام می دهند. 90 درصد کاربران نیز تنها صفحه اول گوگل را مشاهده می کنند و به صفحات بعدی توجهی ندارند بنابراین عدم حضور یک سایت در صفحه اول گوگل به معنای شکست آن سایت در رقابت و تجارت است. قرار گرفتن یک سایت در صدر نتایج موتورهای جستجو یعنی پیروزی در بازار رقابت و دیجیتال برندینگ که منجر به رونق کسب و کار و تجارت آن خواهد شد. 


تاثیر طرح تسخیر گوگل در دیجیتال برندینگ


جهت تسخیر گوگل و دیجیتال برندینگ بهتر است با یک متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت مشورت نمایید. 

دیجیتال برندینگ با طراحی سایت سئو شده

طراحی وب سایت خوب و حرفه ای است که مطابق با قوانین سئو کد نویسی شده باشد مهم ترین گام در دیجیتال برندینگ است. وب سایت مهم ترین ابزاری است که در این راه به شما کمک می کند. اگر وب سایت ندارید و یا وب سایت شما به اندازه کافی قدرتمند نیست نیمی از توان خود را برای تسخیر گوگل و کسب نتایج برتر در گوگل از دست می دهید. لینک های داخلی مناسب و سرعت لود بالا به همراه گرافیک مناسب و سبک از ویژگی های طراحی سایت مناسب برای دیجیتال برندینگ و تسخیر گوگل است.


دیجیتال برندینگ با طراحی سایت سئو شده


سایتی که در آن قوانین سئو رعایت نشده باشد مورد توجه موتورهای جستجو قرار نمی گیرد بنابراین از چنین سایتی توقع گرفتن نتیجه مطلوب در دیجیتال برندینگ و تسخیر گوگل در صفحه اول را نداشته باشید.

بررسی فعالیت رقبا و وب سایت آنها در دیجیتال برندینگ

بررسی سایت رقبا به شما این امکان را می دهد تا بدانید که مشتریان تان بیشتر به دنبال چه چیزهایی هستند و چه نیازهایی دارند. امکانات و خدماتی که رقبای شما در سایت خود به مشتریان می دهند را بررسی و تجزیه تحلیل نمایید و از آن ایده بگیرید.


بررسی فعالیت رقبا و وب سایت آنها در دیجیتال برندینگ


 محتوا سایت و ساختارر  آنن را نیز بر اساس نیاز مشتریان خود طرح ریزی کنید.

شناساسی نیازهای مخاطبین و مشتریان اولین کاری است که در راه تسخیر گوگل باید انجام دهید. این کار کمک می کند در صفحات اول گوگل دیده شوید و بازدیدکنندگان سایت خود را به مشتریان دائمی خود تبدیل نمایید. و از این راه به فروش دلخواه خود برسید.


خدمات سئو سایت و تسخیر گوگل جهت دیجیتال برندینگ با مشاوران بازاریابی اینترنتی جم


تسخیر گوگل با آنالیز کلمات کلیدی 

آنالیز کلمات کلیدی موضوع بسیار گسترده ای است و انتخاب صحیح کلمات کلیدی نقش اساسی در موفقیت شما در دیجیتال برندینگ، تسخیر گوگل و سئو سایت شما دارد. کلمات کلیدی در واقع همان عبارات و واژه های هستند که کاربران در جستجوی گوگل از آن ها استفاده میی کنند. کلمات کلیدی باید متناسب با کسب و کار و تجارت شما باشد
کلماتی را انتخاب کنید که رقبای تان در آنها ضعیف تر عمل کرده اند و جستجوی بیشتری در آنها انجام می شود. تسخیر گوگل در این گونه کلمات بسیار راحت تر انجام می شود.


تسخیر گوگل با آنالیز کلمات کلیدی


محتواسازی در تسخیر گوگل و دیجیتال برندینگ

تولید محتوا جهت دیجیتال برندینگ و تسخیر گوگل باید متناسب با فعالیت های سایت و شرکت شما و بر اساس نیازهای مشتریان باشد و بتواند پاسخگوی نیازهای کاربران نیز باشد. تولید محتوای مفید و با ارزش روی سئو سایت شما نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

حفظ صدرنشینی در گوگل و دیجیتال برندینگ

 الگوریتم های جدید گوگل برای سئو سایت و دیجیتال برندینگ و داشتن اطلاعات به روز در زمینه سئو سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو مهم ترین قدم در حفظ صدرنشینی در گوگل است. سئو یک علم تخصصی است و ثابت بودن در این راه مساوی با شکست شماست و باعث می شود از رقبای تان عقب بمانید.


محتواسازی در تسخیر گوگل و دیجیتال برندینگ


 به روز بودن و داشتن اطلاعات روز دنیا در دیجیتال برندینگ و  سئو و بهینه سازی سایت عاملل  مهمی در تسخیر گوگل است.

مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در زمینه دیجیتال برندینگ فعالیت و تخصص دارد و کلیه تکنیک های موثر در زمینه تسخیر گوگل و باقی ماندن در صفحه اول گوگل را برای رونق کسب و کار شما به کار می بندد. 


حفظ صدرنشینی در گوگل و دیجیتال برندینگ


جهت دریافت مشاوره دیجیتال برندینگ کافیست با ما در تماس باشید




http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152

  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

برندسازی اینترنتی با بک‌لینک

برندسازی اینترنتی و معرفی نام تجاری به عنوان یک برند محبوب و شناخته شده در میان کاربران و مخاطبین یکی از شیوه های جذب مشتری و افزایش فروش است برندسازی اینترنتی تکنیک های مختلفی دارد که یکی از آنها بک‌لینک یا link building موثر در سئو سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو است. 


برندسازی اینترنتی و تاثیر بک لینک قوی روی جذب مشتری


داشتن بک‌لینک های موثر و قدرتمند یکی از راه های بهینه سازی وب سایت , افزایش رنکینگ سایتت در گوگل و سایر موتورهای جستجو می باشد. اکنون این سوال پیش می آید که چه بک‌لینک هایی برای وب سایت ما موثر هستند و از چهه نوع لینک هایی باید استفاده کنیم؟ چه لینک هایی مخرب بوده و اثرات منفی روی سئو سایت ما دارند؟ و کدام یک از آنها خوب و مفید است؟


برندسازی اینترنتی با بک لینک


بک‌لینک چیست؟

لینک هایی که یک سایت یا وبلاگ دیگر به سایت شما می دهد و یا شما این لینک ها را از سایت یا وبلاگ دیگری می گیرید همان عمل لینک بیلدینگ و بک‌لینک است.این لینک ها می توانند از سایت های مرتبط با وب سایت شما باشند یا نباشند و یا اینکه تاثیر منفی یا مثبت روی سایت شما و نیز برندسازی اینترنتی داشته باشند.


بک لینک چیست و تاثیر آن روی برندسازی آنلاین چگونه است


ویژگی های بک لینک موثر در برندسازی اینترنتی

بک‌لینک هایی که توسط مدیر سایت به سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت شما ایجاد شده باشند بک‌لینک خوب نامیده می‌شود. در برندسازی اینترنتی مهم است که از بک لینک های خوب و مثبت استفاده کنیم تا بتوانیم رنک سایت خود را افزایش دهیم و از این طریق در میان موتورهای جستجو بیشتر دیده شویم. این به جذب مشتری بیشتر و  افزایش فروش که از اهداف برندسازی اینترنتی است کمک می کند. 


ویژگی های بک لینک موثر در برندسازی اینترنتی


بک لینک مخرب و تاثیر آن در برندسازی اینترنتی

بک لینک های مخرب و منفی بک لینک هایی هستند که از سایت های اسپم بیایند. دریافت لینک از سایتی که تعداد لینک های خروجی آن بسیار زیاد باشد و یا اعتبار آن سایت پایین باشد به صورتی که مانند اسپم عمل کند یک بک لینک مخرب و منفی است. همچنین از سایت هایی که هیچ گونه ارتباط موضوعی با وب سایت شما دارند نیز بهتر است لینکی دریافت نکنید. بک لینک منفی و مخرب رتبه سایت را کاهش می دهد زیرا موتورهای جستجو میانه خوبی با بک لینک های مخرب ندارند.  


بک لینک مخرب و تاثیر آن در برندسازی اینترنتی


 ارزش لینک را از نظر بازاریابی بررسی نمایید. آیا این لینک می تواند تاثیری در جذب مشتری و برندسازی اینترنتی داشته باشد؟

توجه به محتوای سایت , عناوین مربوطه , ایندکس شدن سایت در گوگل و نکات مختلف دیگر در مسئله بک لینک ها بسیار اهمیت دارد که توصیه می کنیم قبل از دریافت لینک از هر سایت به این نکات توجه داشته باشید.

 

حذف بک لینک های منفی و مخرب در برندسازی اینترنتی


حذف بک لینک های منفی و مخرب در برندسازی اینترنتی

 دریافت بک‌لینک از سایت هایی با محتوای غیر اخلاقی یا توهین آمیز و وب سایت هایی که هیچ گونه ارتباطی با موضوع سایت شما ندارند اعتبار سایت شما را کاهش می دهد و این یک نکته منفی در برندسازی اینترنتی است.  می توانید از  ابزاری مثل MonitorBacklinks استفاده کنید تا همیشه لینک های خود را در کنترل خود داشته باشید. این ابزار به محض دریافت بک‌لینک از سایت یا وبلاگ های دیگر از طریق ایمیلل به شما اطلاع می دهد. با تماس با وب مستر یا هاستینگ سایت مزاحم می توانید نسبت به حذف بک لینک منفی اقدام نمایید.افزایش بک‌لینک های مثبت راه حل بسیار خوبی برای کسب اعتبار و برندسازی اینترنتی است، ولی از همه مهم‌تر سعی کنید که مشتری‌ها و مخاطبان خود را راضی کنید و راضی نگه دارید.

 

تاثیر بک لینک و بازاریابی محتوا در برندسازی اینترنتی


بهبود رنکینگ گوگل و برندسازی اینترنتی با لینک های قدرتمند

دریافت بک‌لینکاز وب سایتی که بازدید کنندگان زیادی داشته باشد و از رتبه خوبی در گوگل و موتورهای جستجو برخوردار باشد تاثیر بسیار زیادی در رنکینگ سایت شما و برندسازی اینترنتی خواهد داشت. برندسازی اینترنتی با بک لینک از سایت های معتبر یکی از کم هزینه ترین و موثرترین روشهای وب بازاریابی اینترنتی است. 

بررسی عملکرد رقبای شما در بک لینک می تواند به شما درک بهتری از بک لینک و لینک های مفید بدهد. می توانید این بررسی را به شرکت های معتبر که در زمینه برندسازی اینترنتی و بازاریابی آنلاین فعالیت دارند بسپارید. 


بهبود رنکینگ گوگل و برندسازی اینترنتی با لینک های قدرتمند


ساخت یا دریافت بک‌لینک خوب

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین شیوه های بک لینک در برندسازی اینترنتی است. بازاریابی در شبکه های اجتماعی از جمله  فیسبوک , توییتر , گوگل + , انتشار ویدئو در یوتیوب و آپارات و ... می تواند در افزایش رتبه شما در گوگل به صورت مستقیم تاثیر گذار باشد.


ساخت یا دریافت بک لینک خوب در برنسازی اینترنتی با مشاوران بازاریابی اینترنتی جم


ثبت سایت خود در دایرکتوری های بزرگ مثل Dmoz و yahoo directory می تواند در دریافت لینک خوب موثر باشد همچنین اقداماتی همچون نظر دادن در دیگر وبلاگ ها , فعالیت در تالار های گفت و گو , نوشتن پست مهمان , انشار لینک مطالب خود در سایت های web2 مثل بالاترین ، دنباله ، لینک پد نیز می تواند بک‌لینک موثر باشد.

 

http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152

  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

آنلاین برندینگ و کسب شهرت آنلاین

آنلاین برندینگ به شما کمک می کند تا بتوانید نام تجاری شرکت خود را به عنوان یک برند معتبر و موفق در فضای اینترنت به کاربران و مشتریان معرفی نمایید. تکنیک های زیادی در راستای آنلاین برندینگ وجود دارد که به کارگیری این راهکارها در کنار هم می تواند تاثیر فوق العاده ای در کسب شهرت و اعتبار آنلاین برای یک برند داشته باشد. از جمله راهکارهای موثر در آنلاین برندینگ ، بازاریابی محتوا است.


آنلاین برندینگ و بازاریابی محتوا متنی , تصویری و ویدئویی


تاثیر بازاریابی محتوا در آنلاین برندینگ

بازاریابی محتوا تاثیر مستقیم در سئو سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو دارد. بازاریابی محتوا شیوه ای است که امروزه جهت معرفی کالا و محصولات و ارائه تبلیغات در اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. بازاریابی محتوا موثرترین روش در تبلیغات آنلاین است وو ماندگاری بیشتر و هزینه کمتری در پی دارد و در واقع بازگو کننده اهداف وب سایت است. با این روش کاربران و مخاطبان واقعی را به سمت سایت خود جذب نموده و آنها را در وب سایت خود نگه می دارید. 


آنلاین برندینگ و کسب شهرت آنلاین


این کار به افزایش بازدید کننده و رتبه سایت شما کمک بزرگی خواهد کرد. کسب رتبه های برتر در میان موتورهای جستجو حس اعتماد مشتری را برانگیخته و به نام تجاری شما به عنوان یک برند معتبر نگاه خواهد کرد و آن را در ذهن خود به خاطر خواهد سپرد که این از اهداف آنلاین برندینگ است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی , تبلیغات آنلاین و سئو سایت همگی از تکنیک های موثر در آنلاین برندینگ است که نیاز به بازاریابی محتوا دارد  در واقع بازاریابی محتوا اساس بازاریابی اینترنتی است. اگر چه محتوا به تنهایی نمی تواند کلید موفقیت شما درآنلاین برندینگ و بازاریابی اینترنتی باشد اما می تواند ذهن و حواس کاربران درگیر نماید.


تاثیر بازاریابی محتوا در آنلاین برندینگ


بازاریابی محتوا چیست؟

تولید و به اشتراک گذاشتن محتوای مفید و ارزشمند به صورت رایگان در راستای جذب مخاطب و شفاف سازی اهداف و چشم انداز وب سایت را بازاریابی محتوا می نامند. راهکار بازاریابی محتوا با هدف آنلاین برندینگ  جذب کاربران و حفظ آنها در وب سایت و ترغیب و تشویق آنها به استفاده و خرید محصولات و کالاهای ارائه شده در وب سایت است. نوع محتوای بسته به اینکه شما چه چیزی می فروشید یا چه خدماتی ارائه می نمایید متفاوت است و تولید محتوا باید بر اساس نوع کسب و کار و فروش باشد. شما از طریق محتوای سایت خود با مشتریان ارتباط برقرار می کنید، محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی می نمایید و اطلاعات ارزشمند و مفیدی را در زمینه تجارت تان در اختیار آنها قرار می دهید. 


بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا


آنلاین برندینگ و بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از روشهای موثر در آنلاین برندینگ و یا وب برندینگ است. آنلاین برندینگ و معرفی نام تجاری در بازار کار و تجارت اهمیت زیادی دارد معفی نام تجاری به عنوان یک برند موفق و معتبر از اهداف هر شرکت و فروشگاه است. م ابتدا با محتوای خوب و مفید خود نیاز ها و مشکلات کاربران خود را هدف قرار دهید و سپس اشاره کوچکی به برند خود نیز داشته باشید این موضوع باعث می شود که مخاطب اعتماد بیشتری به برند شما پیدا کند و آن را در ذهن خود ثبت می کند. بازاریابی محتوا با هدف آنلاین برندینگ انجام می شود.


آنلاین برندینگ و بازاریابی محتوا


آنلاین برندینگ و راهکارهای تولید محتوای خوب

در تولید محتوای خوب باید یک سری نکات را رعایت نمایید تا بتوانید اطلاعات مفیدی را تولید نموده و در اختیار کاربران خود قرار دهید و بتوانید توجه آنها را جلب نمایید. بازاریابی محتوا به سه روش انجام می شود بازاریابی محتوا متنی , بازارایابی محتوا تصویری و بازاریابی محتوا ویدئویی .

در آنلاین برندینگ به هر سه روش بازاریابی محتوا نیاز است و هر کدام از این روشها جذابیت ها خاص خود را دارد. در بازارایابی متنی اطلاعات لازم در قالب متن ارائه می شود در بازاریابی تصویری از تصاویر جذاب و با کیفیت استفاده می شود و در بازارایابی ویدئویی نیز از ویدئو های با کیفیت و جذاب متناسب با اهداف شرکت و آنلاین برندینگ استفاده می شود.


آنلاین برندینگ و راهکارهای تولید محتوای خوب


    1. اولین و مهم ترین نکته در آنلاین برندینگ و تولید محتوای خوب این است که بدانیم برای چه کسانی داریم محتوا تولید می کنیم. و این که با محتوای خود چگونه می توانیم به آن ها کمک کنیم و نیازهایشان را برطرف نماییم.  شناساسی مخاطب , تعداد آنها , علاقه و سلایق آنها و شغل و حرفه و رده سنی آنها از مسائلی است که باید در تولید محتوا و بازاریابی محتوا به آنها توجه نمایید.
  1.  ارتباط خوب و مناسب با مشتریان و القای یک حس لذت بخش به مشتری از طریق بازاریابی محتوا و وب سایت خود باعث می شود که مشتری برای دفعات بعدی نیز به سمت سایت شما جذب شود. حس خوب و لذت بخشی که از سایت شما و مطالب آن به مخاطب القا می شود می تواند در آنلاین برندینگ بسیار موثر باشد.  بازاریابی محتوا کلید حفظ مشتری و افزایش فروش محصولات است.
  2. استفاده از عناوین جذاب می تواند کاربران را به سمت متن و محتوای شما بکشاند. استفاده از عناوین کوتاه در عین حال جذاب و پرقدرت که بتواند کل محتوای شما را مشخص نماید می تواند بهترین راه برای جلب توجه کاربران باشد. عناوین در آنلاین برندینگ بسیار مهم است.
  3.  مقدمه جذاب , ایجاد حس کنجاوی در مخاطب , سوال پرسیدن , تولید محتوای قابل اشتراک گذاری , استفاده از تصاویر جذاب در متن و نوشته ها , تعامل با مشتریان , استفاده از اطلاعات به روز , پاسخ به نظرات کاربران و ...  از دیگر نکات در بازاریابی محتوا و آنلاین برندینگ است و می تواند در جذب مخاطب تاثیر گذار باشد.

افزایش فروش با بازاریابی محتوا در جم و وب برندینگ



جهت دریافت مشاوره در زمینه تولید محتوا و برندینگ آنلاین با بازاریابی محتوا با ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جم تماس بگیرید

http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152


  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

وب برندینگ با طراحی سایت 

وب برندینگ راهکار تجارت موفق امروز است و بدون استفاده از روشهای وب برندینگ به سختی می توان کسب و کار و تجارت خود را رونق داد همچنین برای شروع هر تجارت و شغلی بهتر است از اصول وب برندینگ یا برندینگ اینترنتی جهت معرفی خدمات و محصولات استفاده کرد در این صورت است که نام تجاری تان به یک برند موفق تبدیل می شود و مشتریان با دیدن نام برند شما به سمت خرید و استفاده از خدمات تان ترغیب می شوند. 


وب برندینگ و تاثیر طراحی سایت بر برندسازی آنلاین


طراحی وب سایت مهم ترین اقدامی است که هر تجارت و شرکت باید در راستای وب برندینگ و بازاریابی آنلاین انجام دهد. داشتن یک وب سایت اختصاصی شغل و حرفه شما حقیقتا اولین راه برای معرفی برند شما میباشد. هز شغل و تجارتی با برند و نام خود شناخته میی شودد و برای داشتن یک برند معتبر اولین قدم طراحی وب سایت متناسب با اهداف و فعالیت شرکت یا فروشگاه است.


وب برندینگ با طراحی سایت طراحی سایت در وب برندینگ یا برندینگ آنلاین با جم


طراحی سایت و یک تجارت موفق

 هر تجارت و کسب و کار برای شروع کار نیاز دارد تا خود را به دیگران معرفی نماید. اینترنت فضای بسیار مناسبی است که از طریق آن می توان کسب و کار خود را به کاربران و مخاطبین معرفی کرد و آنها را به خرید و استفاده از کالا یا خدمات خود ترغیب و تشویق نمود. 


طراحی وب سایت مهم ترین اقدام در وب برندینگ و بازاریابی آنلاین با مشاوران بازاریابی اینترنتی جم


جهت به کارگیری اصول و قواعد وب برندینگ  اولین قدم در این راستا طراحی وب سایت و  داشتن یک وب سایت حرفه ای و اختصاصی می باشد. سایتی که بر اساس نیاز ها و اهداف شرکت طراحی شده باشد و متناسب با فعالیت و کسب و کار ما باشد. همچنین این سایت باید بتواند جوابگوی خوبی برای کاربرانی باشد که از این وب سایت بازدید می کنند. 


طراحی سایت و یک تجارت موفق و سئو سایت با مشاوران بازاریابی اینترنتی جم


 طراحی وب سایت در جذب مشتریان بیشتر و فروش بالاتر تاثیر چشمگیری دارد به گونه ای که امروزه تقریبا تمامی تجارت ها جهت موفقیت در وب برندینگ برای خود یک سایت اختصاصی راه اندازی کرده اند. هر سایتی مناسب با فعالیت شرکت ما نیست یک وب سایت باید بر اساس قوانین سئو طراحی شود تا بتواند بازدهی مناسب خود را داشته باشد. رعایت قوانین سئو و بهینه سازی سایت در طراحی آن باعث می شود که موتورهای جستجو سایت شما را در رتبه های برترر خود قرار دهند. سئو مهم ترین نکته در وب برندینگ است. 



 سئو و بهینه سازی سایت در وب برندینگ و بازاریابی آنلاین


سئو سایت برای دیده شدن سایت در میان موتورهای جستجو بسیار مهم است سایتی که بر اساس الگوریتم های گوگل طراحی شده باشد در کلمات کلیدی خود می تواند در صدر نتایج جستجو قرار بگیرد. این کار هم بهه افزایش رتبه سایت و رنکینگ آن کمک می کند و هم تعداد بازدید کنندگان بیشتری را به سمت سایت شما جذب می کند و این یعنیی مشتریان بیشتر و فروش بالاتر و دستیابی به وب برندینگ. 


پارامترهای مهم در طراحی وب سایت و وب برندینگ


پارامترهای مهم در طراحی وب سایت و وب برندینگ

سرعت لود بالا

سرعت لود شدن یا بارگزاری سایت نکته مهمی است که در طراحی وب سایت جهت اهداف وب برندینگ باید رعایت شود.  سایتی که سرعت بارگزاری آن پایین باشد هر چقدر هم که از لحاظ زیبایی موردد پسند باشد کارایی لازم را در وب برندینگ ندارد زیرا با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران ، کاربران به سمت سایتی جذب می شوند که سریعتر از سایر سایت ها باز شود. بنابراین می توان گفت که سرعت بارگزاری یکی از مهم ترین پارامترها در طراحی وب سایت و وب برندینگ است. 


خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت در وب برندینگ


پرهیز از کدنویسی های اضافه و بی استفاده در هنگام طراحی وب سایت ، عدم استفاده از ابزارها و ماژول های سنگین در صورت امکان ، استفاده کمتر از ابزارهای گرافیکی و انیمیشنی ، عدم استفاده از تصاویر با حجم بالا و .... می تواند سرعت بارگزاری سایت را تا حد زیادی بالا ببرد. موتورهای جستجو بیشتر از وب سایت هایی استقبال می کنند که از سادگی بیشتری برخوردار باشند و وب سایت های با حجم گرافیکی بالا چندان مورد استقبال موتورهای جستجو نیست و در صفحات اول آنها نمایش داده نمی شود.

 

وب برندینگ و تبلیغات آنلاین با سئو و بهینه سازی سایت در جم


طرح گرافیکی جذاب و کاربر پسند

در وب برندینگ نیاز است که مخاطب را به سمت سایت خود جذب نمایید و او را در وبسایت خود نگه دارید. زیبایی سایت شما یکی از عواملی است که بازدید کننده را در وب سایت شما نگه دارد. طراحی که برای سایت خود به کار می برید باید جذاب و کاربرپسند باشد و بتواند در نگاه اول توجه کاربران را به سمت خود جذب نماید و او را در سایت شما نگه دارد. طراحی ساده و در عین حال ایده آل و بدور از هر گونه تکرار و کپی برداری از اصول اساسی طراحی وب سایت در وب برندینگ  است.


محتوای مناسب سایت و موفقیت در وب برندینگ


محتوای مناسب سایت و موفقیت در وب برندینگ

 جمع آوری اطلاعات و محتوای سایت امر بسیار مهمی است و حتما لازم است زمانی را برای تولید محتوای مناسب اختصاص دهید.  هر چقدر اطلاعات و محتوای بهتر و بیشتری در اختیار طراح سایت خود قرار دهید طراح نیز بهتر و سریعتر می تواند کار طراحی وبب سایت شما را انجام دهد و منظور و هدف شما را به کاربران سایت تان برساند. بازاریابی محتوا یکی از عوامل موفقیت در وب برندینگ است. 


کاربردی بودن سایت متناسب با اهداف وب برندینگ


کاربردی بودن سایت متناسب با اهداف وب برندینگ

 یک وب سایت باید به گونه ای طراحی شود که هدف و موضوع مورد نظر خود را در کمتر از 10 ثانیه بهه مخاطب خود ارائه نماید. این از اصول وب برندینگ است. بازدید کننده به محض اینکه وارد سایت شما شود باید بتواند از موضوع و محتوای سایت شما مطلع شود . 


اصول وب برندنیگ در طراحی سایت و بهینه سازی سایت


استفاده از جملات ساده ایده خوبی برای معرفی کسب و کار و نوع فعالیت شماست و حتما لزومی ندارد که از اسلایدرها یا تصاویر بزرگ و با کیفیت استفاده نمایید تا مطلب خود را به مخاطب نمایش دهید. وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که کاربر را به خوبی به سمت هدف شما هدایت نماید و استفاده از منوهای مختلف آن برای مخاطب گیج کننده نباشد زیرا در این صورت کاربر به سرعت از سایت شما خارج می شود و شما به هدف نهایی خود نخواهید رسید.


مشاوران بازاریابی اینترنتی جم متخصص در طراحی سایت و وب برندینگ


مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در زمینه خدمات وب برندینگ فعالیت می کند و طراحی سایت شما را به گونه ای متناسب با اهداف وب برندینگ و بازاریابی آنلاین تجارت شما انجام می دهد. جهت مشاوره وب برندینگ و طراحی سایت و بهینه سازی سایت کافیست با ما تماسس  بگیرید. 



http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152

  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

برندینگ اینترنتی و راهکارهای موثر آن

برندینگ اینترنتی از مهم ترین بخش های بازاریابی اینترنتی است . در ابتدا برای داشتن یک برند خوب و شناخته شده در اینترنت داشتن یک وب سایت سئو شده از اهمیت بالایی برخوردار است. سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو فرآیندی است کهه به منظور بهبود رتبه یک سایت و دیده شدن آن توسط موتورهای جستجو انجام می گیرد. افزایش رنکینگ سایت ، نمایش آن در صفحه اولل گوگل را منجر می شود.


برندینگ اینترنتی و تاثیر سئو وب سایت بر برندسازی آنلاین


 سئو در برندینگ اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در برندینگ اینترنتی معرفی و شناسایی خود به کاربران بسیار مهم است و مهم ترین مسیر در شناسایی هر برند به کاربران موتورهای جستجو هستند. از طریق موتورهای جستجو است که کاربران سایت شما را می بینند و به سمت آن هدایت می شوند. 


برندینگ اینترنتی و راهکارهای موثر آن


 سئو یا بهینه سازی سایت مجموعه فعالیت هایی است که در جهت بهبود رتبه و رنکینگ سایت در میان موتورهای جستجو انجام می شود و باعث دیدن شدن توسط این موتورهای جستجو می باشد. سئو و بهینه سازی سایت از ارکان اصلی برندینگ اینترنتی و بازاریابی اینترنتی است


ارکان اصلی برندینگ اینترنتی و بازاریابی اینترنتی


ارکان اصلی سئو

هر وب سایت برای سئو و بهینه شدن برای موتورهای جستجو باید چهار رکن زیر را به درستی به کار ببندد تا بتواند وب سایتی داشته باشد که تمامی فاکتورهای سئو را در بر داشته باشد:


 بهینه شدن برای موتورهای جستجو و سئو سایت در برندینگ اینترنتی


  1. محتوا اولین گام برای سئو و سئو گام اصلی در برندینگ اینترنتی است و  این که بدانید دقیقا محتوای مد نظر خود را با چه عبارتی می خواهید در گوگل بالا بیاورید . به این عبارات یا کلمات ، کلمات کلیدی گفته می شود. اپس از انتخاب واژگان کلیدی مناسب اکنونن وقت آن است که محتوای وب سایت خود را بر اساس این کلمات و عبارات تولید نمایید. تولید محتوای مفید و با ارزش که حاوی کلماتت کلیدی مناسب باشد از جمله مراحل سئو و برندینگ اینترنتی است و وب سایت شما را بر اساس این کلمات در گوگل بالا خواهد آورد. تولید محتوای سئو شده و مناسب یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای افزایش رتبه یک وب سایت در گوگل است. 
  2. لینک ها اگر چه محتوا پادشاه یک وب سایت است اما محتوای بدون لینک ارزشی ندارد. وجود بک لینک است که در جستجوی بهتر نتایج و ارائه بهترین اطلاعات به کاربر تاثیر گذار است .بنابراین جهت انجام بهتر برندینگ اینترنتی بهتر است از لینک های مفید درر  وبسایت خود استفاده نمایید
  3. بهینه سازی داخلی وب سایت: بهینه سازی داخلی سایت (روی صفحات) که On Page Seo نامیده می شود، مجموعه کارهایی است که باعث می شود موتور جستجو، سایت را بهتر می بینند. سئو داخلی تنها گامی است برای شروع حرکت و این تمام سئو را شاملل  نمی شود. 
  4. شبکه های اجتماعی  تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت و بالطبع در برندینگ اینترنتی را نباید نادیده گرفته شود.  علاوه بر مبحث بهینه سازی وب سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی به خصوص twitter و facebook مکانی خوب برای جذب مشتری وو افزایش فروش محصولات می باشند. محبوب شدن در شبکه های اجتماعی به برندینگ اینترنتی کمک بسیاری خواهد نمود. در صورتیکه سایت شما براساس اصول طراحی و برندینگ اینترنتی آماده شده باشد درصد مشخصی از بازدیدکنندگان سایت باید به مشتری تبدیل شوند.

محتوا اولین گام برای سئو و سئو گام اصلی در برندینگ اینترنتی

سئو تصاویر سایت و برندینگ اینترنتی

سئو تصاویر کمک زیادی به سرعت لود صفحات و برندینگ اینترنتی خواهد نمود استفاده از نام های مناسب و حاوی کلمات کلیدی , متن جایگزین , فرمت مناسب و حجم کم از فاکتورهای انتخاب و درج عکس در صفحات وب سایت و محتوای آن است. استفاده از تصاویر کم حجم وو در عین حال با کیفیت به  افزایش سرعت صفحات سایت برای لود سریع تر کمک می نماید و از این طریق کاربران بیشتری به سایت شما روانه خواهند شد. 


سئو تصاویر سایت و برندینگ اینترنتی و کلمات کلیدی مناسب


مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در زمینه برندینگ اینترنتی تخصص و دانش کافی دارد و چندین سال است که در این زمینه فعالیت می کند و به شما پیشنهاد می کند سئو وب سایت را به عنوان بخشی از فعالیت های مرتبط با برندینگ اینترنتی و بازاریابی آنلاین در نظر بگیرید. ما برای شما سایتی با کد نویسی سئو شده بر اساس الگوریتم های گوگل طراحی خواهیم کرد و کلیه فاکتورهای مهم در برندینگ اینترنتی را در نظر خواهیم گرفت. با این کار کسب و کار و تجارت شما را رونق بخشیده , مشتریان بیشتری و جدیدترین را به سمت شما روانه خواهیم کرد و فروش شما را به میزان چشمگیری افزایش خواهیم داد. 


برندینگ اینترنتی و راهکارهای سئو و بهینه سازی سایت


کافیست با ما در تماس باشید


 


http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152


  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

برندینگ اینترنتی و شیوه های افزایش فروش 

برندینگ اینترنتی  از شیوه های جدید بازاریابی در قرن حاضر است. امروزه رقابت شدیدی در میان تجارت های آنلاین و فروش اینترنتی به وجود آمده است بنابراین همیشه باید به دنبال راهکارهایی بود که بتوان به وسیله آنها به برندینگ اینترنتی کمک کرد و به این وسیله به افزایش فروش محصولات و جذب مشتریان بیشتر دست یافت.


برندینگ اینترنتی راهکار موثر در افزایش فروش محصولات و خدمات


افزایش فروش محصولات و یا ارائه خدمات از طریق وبسایت و اینترنت یعنی جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی است. افزایش فروش تنها یکی از اهداف در برندینگ اینترنتی است. معرفی صحیح و اصولی خدمات و کالاهای یک شرکت به گونه ای نام تجاری آن و در واقع برند آن در خاطره مشتریان ماندگار باقی بماند هدف اساسی تری برای برندینگ اینترنتی یا وب برندینگ است. 


برندینگ اینترنتی و شیوه های افزایش فروش


نکته مهم تر از افزایش فروش محصولات معرفی نام و نشان تجاری شرکت و فروشگاه است که به آن برندینگ اینترنتیگفته می شود. امروزه اکثریت مشاغل, فروشگاه و مدیران موفق سعی در استفاده از راهکارهای افزایش فروش با بازاریابی اینترنتی هستند و تلاش خود را در راستای برندینگ اینترنتی انجام می دهد مدیرانی که از قافله اینترنتی عقب بمانند به مرور و در آینده ای نزدیک از بازار رقابت به نفع سایر رقبای خود کنار خواهند رفت.


تاثیر طراحی سایت در برندینگ اینترنتی و افزایش فروش


تاثیر طراحی سایت در برندینگ اینترنتی و افزایش فروش

مهم ترین و اولین اقدام  در برندینگ اینترنتی طراحی یک وب سایت است.  بهتر است قبل از هر کاری نسبت به طراحی و پیاده سازی یک وبسایت مناسب در راستای کسب و کار و تجارت تان اقدام نمایید. یک وبسایت باید با هدف تبدیل شدن به بستری برای افزایش فروش محصولات و فروش اینترنتی طراحی و پیاده سازی شود. وبسایت مهم ترین ابزار برای افزایش فروش محصولات در اینترنت است. ظاهر مناسب و جذاب و مشتری پسند از عوامل موثر در برندینگ اینترنتی و جذب مشتری است. در طراحی سایت همچنین قوانین و الگوهای سئو و بهینه سازی سایت نیز باید رعایت شود.


برندینگ اینترنتی و افزایش فروش محصولات و خدمات با اینترنت


سئو سایت در برندینگ اینترنتی

 پس از طراحی سایت نوبت به  سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  می رسد. جهت دستیابی به افزایش فروش محصولات و برندینگ اینترنتی است. موتورهای جستجو در اینترنت از اهمیت زیادی برخوردار هستند. اگر می خواهید به افزایش فروش محصولات و خدمات خود از طریق اینترنت دست پیدا کنید موتورهای جستجو را جدی بگیرید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود وو فروش خود و رعایت الگوریتم های گوگل سایت خود را به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی می کنید و این موتورهای جستجو هستندد که وبسایت شما را در جستجوی کلمات کلیدی شما به کاربران ارائه خواهند داد. 


سئو سایت در برندینگ اینترنتی


 بازاریابی تولید محتوا یا تولید محتوای مفید و با ارزش برای صفحات وب سایت گام بعدی شما برای برندینگ اینترنتی خواهد بود. اساس کار برندینگ اینترنتی محتوای علمی و فنی وب سایت شما خواهد بود. . استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار و تجارت تان , عناوین صفحات , تصاویر مناسب , ظاهر مناسب سایت و طراحی حرفه ای همگی از عواملی هستند که می توانند در رتبه بندی سایت شما تاثیر داشته باشند. وب سایت های بسیاری هستند که طراحی حرفه ای و ظاهری بسیار جذاب دارند اما به دلیل استفاده از محتوای غیر کاربردی و موثر در کسب و کار اینترنتی و برندینگ اینترنتی خود به موفقیت نمی رسند. استفاده از عناوین درشت و جذب کننده ، درج مقالات علمی و اطلاعات مفید از قبیل اخبار مختلف می تواند به تولید محتوای مناسب کمک نماید. 


بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین راهکار موثر در برندینگ اینترنتی


بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین راهکار موثر در برندینگ اینترنتی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی شیوه مفید در تبلیغات و برندینگ اینترنتی می باشد. همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام , تلگرام , فیسبوک, لینکدین و ... طرفداران زیادی دارند.از طریق شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید کسب و کارهای کوچک را گسترش دهید و مشتریان جدیدی جذب نمایید. این یکی از راهکارهای موثر در بازاریابی اینترنتی و برندینگ اینترنتی  است.. کاربرانی که در شبکه های اجتماعی از کالا و خدمات شما راضی باشند آن را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی می کنند و این خود بهه جذب مشتریان بیشتر و برندینگ نام تجاری شما کمک بزرگی خواهد کرد.



بازاریابی اینترنتی و برندینگ اینترنتی در مشاوران بازاریابی اینترنتی جم


تبلیغات اینترنتی در وبسایت ها و رسانه های پربازدید از دیگر تکنیک های موثر در برندینگ اینترنتی  است. در وبسایت هایی که محتوای آنها با کسب و کار شما متناسب است شروع به معرفی خدمات و محصولات خود نمایید. و از این طریق به افزایش فروش محصولات و خدمات خود کمک نمایید.

بلاگ سازی یکی دیگر از شیوه های موثر  در برندینگ اینترنتی است خدمات و محصولات خود را از طریق وبلاگ های مختلف معرفی نمایید و از این طریق به جذب بازدید کنندگان و افزایش ترافیک وبسایت خود کمک نمایید.


افزایش فروش محصولات و خدمات با برندینگ اینترنتی با تکنیک های موثر و جدید


شناسایی مشتریان واقعی در برندینگ اینترنتی بسیار موثر است شما باید بدانید که محصولات و خدمات خود را کجا و به چه کسانی بفروشید و در واقع نیازمندان واقعی کالا و محصولات خود را بشناسید و هدف قرار دهید. 


شناسایی مشتریان واقعی در برندینگ اینترنتی




http://jamgroup.ir


03195021971


09132081152


09139131971

  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم