برندینگ اینترنتی و آنلاین برندینگ یا وب برندینگ

برندینگ اینترنتی راهکار جدید عصر اینترنت جهت افزایش فروش محصولات

برندینگ اینترنتی و آنلاین برندینگ یا وب برندینگ

برندینگ اینترنتی راهکار جدید عصر اینترنت جهت افزایش فروش محصولات

مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در زمینه برندینگ اینترنتی یا دیجیتال برندینگ که با نام های وب برندینگ و آنلاین برندینگ نیز شناخته شده است تخصص و فعالیت دارد و کلیه راهکارهای لازم در خصوص برندسازی اینترنتی و تبدیل نام تجاری شرکت شما به یک برند معتبر و شناخته شده را انجام می دهد مشاوران بازاریابی اینترنتی جم با چندین سال سابقه به شما راه کارهایی را ارائه می کند تا مشتریان جدید جذب نمایید , مشتریان خود را وفادار کنید و از این طریق سطح فروش خود را ارتقا ببخشید و کسب و کار و تجارت خود را رونق دهید تخصص ما در زمینه برندینگ اینترنتی , بازاریابی اینترنتی, تبلیغات آنلاین و صادرات اینترنتی است و کلیه خدمات آنالیز کلمات کلیدی , سئو و بهینه سازی سایت , بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو , بازاریابی شبکه های اجتماعی , طراحی سایت و بلاگ سازی را ارائه می کند

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برندینگ اینترنتی و طراحی سایت 

برندینگ اینترنتی برای بسیاری از شرکت ها امری مهم و حیاتی در عرصه بازاریابی و فروش و تبلیغات دارد. با رشد روز افزون ارتباطات و جایگاهی که اینترنت امروزه در زندگی افراد دارد، برندسازی اینترنتی از جمله ملزومات موفقیت هر کسب و کاری به شمار می رود. ساختار نام تجاری ، با ورود اینترنت برای همیشه تغییر کرد. 


طراحی سایت خبری در راستای برندینگ اینترنتی


مسیری که افراد جامعه برای تصمیم گیری خرید استفاده می کنند تکامل یافته است و اولین نقطه تماس نام تجاری ، در فضای آنلاین است. از این رو در ادامه، مروری بر برندینگ اینترنتی  خواهیم داشت. 

در این پست قصد داریم درباره اهمیت برندینگ اینترنتی برای کسانی که در زمینه خبر فعالیت دارند بپردازیم. شما ممکن است یک نشریه , روزنامه و یا مجله داشته باشید. مهم نیست که شما در این زمینه سابقه ای طولانی دارید و یا تازه به جمع خبرگزاری ها پیوسته اید. برای دیده شدن نیاز دارید که اهداف برندینگ اینترنتی را در زمینه شغلی خود مد نظر قرار دهید. اولین گام برای برندینگ اینترنتی طراحی سایت خبری است. 


برندینگ اینترنتی و طراحی سایت


برندینگ اینترنتی و طراحی سایت خبری 

امروزه باگسترش روز افزون استفاده از اینترنت و دسترسی آسان به فضای مجازی افراد تمایل بیشتری دارند تا از طریق اینترنت به اخبار و مطالب دلخواه خود دسترسی داشته باشند. بنابراین برای کسانی که در عرصه خبر و اطلاعات فعالیت دارند مهم است که یک وب سایت خبری داشته باشند. 


برندینگ اینترنتی و طراحی سایت خبری  با مشاوران بازاریابی اینترنتی جم


امروزه بیشترین چیزی که مردم هر روز به دنبال آن هستند خبرهای جدید در انواع سایت های خبر گزاری است. از طرف دیگر به لطف پیشرفت فناوری، شاهد گسترش طیف اخبار مختلف هستیم و شما در هر زمینه ای که علاقه داشته باشید به راحتی می توانید صاحب یک سایت خبری شوید و به راحتی یک پورتال خبر گزاری را مدیریت نمایید و از آن درآمد زایی کنید

طراحی سایت خبری با محتوای مفید و ارزشمند و مطالب و اخبار عالی و به روز برای هر خبرگزاری می تواند به کسب و کار خبری رونق بدهد و به راحتی می توان از این پایگاه خبری درآمد زایی داشت.


سئو سایت و طراحی سایت خبری با جم


نکات مهم در طراحی سایت خبری

در برندینگ اینترنتی بسیار مهم است که سایت خبری به خوبی سئو و بهینه سازی شده باشد. همچنین درج مطالب مفید و عالی در این گونه وب سایت ها در جذب مخاطبین و بازدید کنندگان بسیار اهمیت دارد. سایت خبری که از نظر سئو در سطح بالایی نباشد هر چند که دارای ظاهری جذاب و گرافیک عالی باشد دیده نمی شود و وقتی دیده نشود نمی تواند درر اهداف برندینگ اینترنتی ما را یاری دهند. 


سئو وبهینه سازی سایت خبری و  طراحی سایت خبری در مشاوران بازاریابی اینترنتی جم


همچنین سرعت لود مناسب این گونه سایت ها تاثیر زیادی در برندینگ اینترنتی و جذب مخاطب دارد. همچنین چیدمان سایت و چگونگی نمایش اطلاعات در طراحی سایت خبری نیز در برندینگ اینترنتی تاثیر گذار است. نحوه نمایش اطلاعات به کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با موضوع  را مطالعه نماید. 

وب برندینگ و برندینگ اینترنتی و طراحی سایت با مشاوران بازاریابی اینترنتی جم


مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در زمینه طراحی سایت خبری و خدمات برندینگ اینترنتی فعالیت دارد و آماده است تا این خدمات را در اختیار شما عزیزان نیز قرار دهد. تنها کافیست با ما در زمینه برندینگ اینترنتی و بازاریابی آنلاین تماس بگیرید و چنانچه به یک وبسایت حرفه ای نیاز دارید ما طراحی سایت را نیز برای شما انجام می دهیم. 


طراحی سایت اعم از طراحی سایت خبری با مشاوران بازاریابی اینترنتی جم و برندینگ اینتنرنتی




http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152



  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

دیجیتال برندینگ و حضور موثر در شبکه های اجتماعی پربازدید

دیجیتال برندینگ یا برندسازی دیجیتال در واقع معرفی و آگاهی سازی از برند از طریق اینترنت می باشد. این آگاهی سازی در فضای مجازی می تواند شامل روش های مختلفی باشد که در اینجا ما قصد داریم دیجیتال برندینگ را از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی بررسی نماییم.


دیجیتال برندینگ از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی


شبکه های اجتماعی امروزه به بخشی از زندگی هر یک از ما تبدیل شده است. ما از طریق این شبکه های اجتماعی اخبار دلخواه خود را دنبال می کنیم، مطالب مورد علاقه خود را می خوانیم و با دوستان خود ارتباط برقرار می کنیم. اما از منظری دیگر از شبکه های اجتماعی نیز می توانیم به عنوان جایگاهی برای تبلیغات و دیجیتال برندینگ خود استفاده نماییم. بازاریابی شبکه های اجتماعی یک فضای دوستانه جهت تبلیغات محصولات و خدمات ما به دیگر کاربران ایجاد می کند و از این طریق مشتریان را با برند خود آشنا می کنیم.

بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند در موفقیت یک برند نقش بسیار پررنگی داشته باشد. یکی از زیرشاخه های دیجیتال برندینگ و بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی است.


دیجیتال برندینگ و حضور موثر در شبکه های اجتماعی پربازدید


بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات موثر محصولات و خدمات دراین شبکه ها می تواند تعداد زیادی از مشتریان جدید را به سمت دلخواه ما سوق دهد. اما بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز مانند هر کار دیگری روش و قوانین خاص خود را دارد و برای موفقیت درر این زمینه باید اصول و قوانین آن را بدانیم.

دیجیتال برندینگ و راه اندازی صفحه شبکه اجتماعی پرطرفدار

 هدف از بازاریابی شبکه های اجتماعی دیجیتال برندینگ به معنی معرفی و ایجاد آگاهی از برند خود و جذب مشتری و افزایش فروش محصولات و خدمات  و هدایت بازدید کننده بیشتر به سمت وب سایت خود می باشد. که از این طریق به سئو و بهینه سازی سایت نیز کمک می شود و در نتایج حاصل از  موتورهای جستجو نیز در رتبته های خوبی قرار خواهیم گرفت. 


دیجیتال برندینگ و راه اندازی صفحه شبکه اجتماعی پرطرفدار


انتخاب بهترین شبکه های اجتماعی با هدف دیجیتال برندینگ 

قبل از شروع هر کاری در ابتدا باید شبکه اجتماعی متناسب با کسب و کار و فعالیت خود را پیدا کنیم و در مورد آن آگاهی لازم را کسب نماییم. آنچه که در این شبکه اجتماعی انجام می شود، نحوه استفاده از آن، طرفداران آن و سایر موضوعات و مواردی که باید در انتخاب یک شبکه اجتماعی بدانیم را مشخص می کنیم. از جمله شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار فیسبوک , توییتر , یوتیوب , لینکدین , اینستاگرام و تلگرام است. البته پلتفرم های دیگری نیز وجود دارند که می توان بسته به شرایط و موقعیت خود از هرکدام از آن ها در راستای دیجیتال برندینگ و برندسازی آنلاین با تبلیغات اینترنتی استفاده کرد. 


انتخاب بهترین شبکه های اجتماعی با هدف دیجیتال برندینگ


تبلیغات در تلگرام

تلگرام محبوب ترین برنامه ارتباطات در ایران است و هم اکنون راه اندازی و پربازدید کردن یک کانال تلگرام میتواند یافتن مشتریان جدید و ارتباط با مشتریان قدیمی را برای شما راحت تر و موثر تر کند .

تبلیغات در گوگل پلاس

گوگل پلاس یکی از بهترین مکان ها جهت معرفی برند و دیجیتال برندینگ است. گوگل از اطلاعات کار شما استفاده می کند تا ارزش وب را در بسته های دانش و شاخص بندی کلان مشخص نماید. هرچه پروفایل گوگل پلاستان بهتر باشد، برند شما بهتر در سرتاسر اینترنت برجسته و معرفیخواهد شد.

تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام رشد روزافزونی دارد  و کسب‌وکارها هم برای بهره بردن از فواید آن درحال ملحق شدن به این اپلیکیشن شگفت‌انگیز هستند. اگر با تعجب از خودتان می­پرسید که آیا تجارت شما باید در اینستاگرام باشد یا خیر، بدانید که راه درستی را در پیش گرفته‌اید. اینستاگرام بستر بسیار مناسبی برای خدمات دیجیتال برندینگ شما خواهد بود. 

تبلیغات در فیسبوک

با تبلیغات هدفمند در فیسبوک می توانید به دیجیتال برندینگ خود کمک نمایید جنسیت مخاطبین تان، سن، موقعیت، کار، دوستان و خیلی بشتر از این ها برای شما در فیسبوک فراهم شده است. 


تبلیغات در شبکه های اجتماعی و دیجیتال برندینگ



تجزیه و تحلیل رقبا در شبکه های اجتماعی و دیجیتال برندینگ

فعالیت رقبای تان را در شبکه های اجتماعی بررسی نمایید اینکه آنهادر چه نوع شبکه های اجتماعی فعالیت دارند از اقدامات اساسی در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی برای دیجیتال برندینگ است بررسی مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط رقبا , زمان اشتراک گذاری مطالب و ... می تواند راهگشای شما در بازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای دیجیتال برندینگ باشد.


تجزیه و تحلیل رقبا در شبکه های اجتماعی و دیجیتال برندینگ


تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

اساسی ترین و مهم ترین بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی در جهت دیجیتال برندینگ اشتراک گذاری مطالب ارزشمند و مفید و یا همان بازاریابی محتوا است. اعتبار یک برند به مطالب و محتوایی است که در شبکه های اجتماعی و وب سایت درج می کند. تولید محتوای خلاقانه جهت جذب کاربران در دیجیتال برندینگ بسیار مهم است. اینکه بدانیم چه مطالبی را کی و کجا به اشتراک بگذاریم نیز امر مهمی است. استفاده از تصاویر مناسب و ویدئو های جذاب در کنار متن های ارزشمند می تواند تاثیر محتوا را دو چندان نماید. با استفاده از ویدئوهای زنده می توانید با کاربران خود تعامل برقرار نمایید.  محتوایی درج کنید که کاربران به آن نیاز دارند و تنها به درج مطالب مربوط به خود بسنده نکنید. همچنین بهترین زمان را برای اشتراک گذاری مطالب خود بسنجید و انتخاب نمایید. رعایت تمامی این نکات به شما در پیروزی در بازاریابی شبکه های اجتماعی کمک می کند.


تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و دیجیتال برندینگ


تعامل با مخاطبین شبکه های اجتماعی

برای داشتن یک شبکه اجتماعی قوی و موفقیت در بازاریابی اینترنتی و دیجیتال برندینگ تعامل با مخاطبین و کاربران بسیار مهم است. به نظرات آنها پاسخ دهید و اگر سوالی داشته باشند جواب دهید. افزایش فالوور مهم است اما به تنهایی نمی تواند باعث موفقیت در دیجیتال برندینگ باشد و تعامل با مشتریان است که می تواند یک شبکه اجتماعی را پابرجا نگه دارد.


دیجیتال برندینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی



جهت دریافت مشاوره در زمینه دیجیتال برندینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی با ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در تماس باشید.




http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152

  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

اهمیت وب برندینگ

وب برندینگ از جمله موضوعاتی است که امروزه اهمیت زیادی در بحث بازاریابی به خصوص بازاریابی اینترنتی پیدا کرده است. یکی از زیر شاخه های وب برندینگ ، تبلیغات اینترنتی است که کمک زیادی در وب برندینگ یا برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی شرکت ها دارد. تبلیغات اینترنتی به دلیل ارزان بودن، فراگیرشدن و ماندگاری زیاد همزمان با رشد سریع ابزارهای اطلاع رسانی و عمومی جایگاه خاصی را در بین تبلیغات به خود اختصاص داده است. این نوع تبلیغات بدون وقفه و به صورت شبانه روزی در اختیار تمامی کاربران و بازدید کنندگان بدون محدودیت زمانی و مکانی در اینترنت بوده و تاثیر زیادی در وب برندینگ شرکت ها دارد. 


وب برندینگ و تاثیر تبلیغات اینترنتی و طراحی سایت تبلیغاتی


همچنین قابلیت تغییردهی به صورت آنلاین، باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص مواقعی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات وسیع مواجه هستند بیشتر به چشم بیایند. تبلیغات اینترنتی تاثیر زیادی در وب برندینگ و یا برندسازی از طریق فضای مجازی و اینترنت داردد و نیز در سئو و بهبود رتبه سایت از طریق افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت موثر است. افزایش فروش و جذب مشتریان جدید نیز از دیگرر مزایای استفاده از تبلیغاتی اینترنتی است.


اهمیت وب برندینگ و تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین


تبلیغات اینترنتی در جهت وب برندینگ

امروزه وب سایت های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که از آنها می توان در جهت درج آگهی و تبلیغات آنلاین محصولات و خدمات شرکت ها استفاده کرد. بسیاری از این سایت ها امکان درج تبلیغات آنلاین رایگان را نیز دارند. طراحی سایت تبلیغاتی از جمله خدماتی است که شرکت های طراحی سایت ارائه می کنند که در این میان مشاوران بازاریابی اینترنتی جم با تخصص و تجربه خود می تواند شما را در طراحی سایت تبلیغاتی و طراحی سایت نیازمندی ها و درج آگهی یاری دهد.


تبلیغات اینترنتی در جهت وب برندینگ


مشتریان زیادی در راستای وب برندینگ و بازاریابی آنلاین از سایت های تبلیغاتی استفاده می کنند تا در گوگل بهتر دیده شوند بنابراین مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در طراحی سایت تبلیغاتی به سئو و بهینه سازی سایت توجه زیادی دارد. بحث سئو در سایت های تبلیغاتیی و نیازمندیها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ضامن موفقیت وب سایت تبلیغاتی می باشد. زیرا در صورتی آگهی دهنده نتیجه مناسبب را در گوگل خواهد دید که مشتری هدفمند به سمت آگهی درج شده در سایت هدایت شود و اینگونه از مشتریان از طریق موتورهای جستجو به سمت سایت شما هدایت می شوند.


وب برندینگ با سئو و بهینه سازی سایت و تبلیغات آنلاین و طراحی سایت تبلیغاتی


تاثیر تبلیغات اینترنتی بر وب برندینگ

برند های مطرح و بزرگ جهت وب برندینگ و برندسازی اینترنتی در سطح گسترده ای برای معرفی محصولات خود در سایت های تبلیغاتی به  انتشار آگهی می پردازند اما این آگهی های تبلیغاتی چه تاثیری در وب برندینگ دارد؟

در تبلیغات آنلاین تنها به معرفی کالا و محصولات خود نپردازید بلکه در آگهی خود را به گونه ای طراحی کنید که حاوی اطلاعات مهم مورد نیاز کاربران باشد. کاربر پس از مطالعه تبلیغات اینترنتی شما حس خوبی را خواهد داشت . اگر در ابتدای خبر  به القای یک حس خوب در کاربرر توجه داشته باشید و در این موضوع موفق شوید مطمئن باشید که این عامل باعث خواهد شد پیام تبلیغاتی شما در بین کلام تاثیر بسیار زیادی در مشتری داشته باشد . و این می تواند به موضوع وب برندینگ شما بسیار کمک نماید.


تاثیر تبلیغات اینترنتی بر وب برندینگ


زمانی که تبلیغات شما در وب سایت های پر بازدید منتشر می شود  باعث می شود که فرد به عنوان یک مطلب غیر تبلیغاتی به سمت خبر شما بیاید اینجاست که نگارش مناسب برای تبلیغات آنلاین می تواند در جلب نظر مخاطبین تان مفید واقع شود .

وب برندینگ با سئو و تبلیغات آنلاین

هنگام درج آگهی تبلیغاتی در بین متون خود با کلمات کلیدی سایتتان به وب سایت خودتان لینک دهید استفاده از کلمات کلیدی باعث می  شود رتبه شما در موتور های جستجو بخصوص گوگل بالا رود .

هرچه  برند شما شناخته شده تر باشد کاربران بیشتری در گوگل نام سایت و برند شما را جستجو خواهند کرد و از طریق گوگل به سایت شما وارد میشوند . بنابراین وبسایت شما بازدید کننده بیشتر و رتبه بهتری از گوگل دریافت می کند ، که همین امر تاثیر بسیار مفیدی برر  اعتبار سایت شما در گوگل و در واقع وب برندینگ شما خواهد داشت .


وب برندینگ با سئو و تبلیغات آنلاین


تبلیغات آنلانی ابزاری برای وب برندینگ جهت معرفی خدمات و محصولات کاربران سایت های تبلیغاتی می باشد ، با این روش شما علاوه بر اینکه می توانید خدمات و محصولات خود را معرفی کنید ،می توانید از بک لینک نیز استفاده کنید . که این یک نکته مثبت در سئو سایت شما و در نتیجه در وب برندینگ خواهد بود .

موتور های جستجو اهمیت ویژه ای را برای بک لینک قائلند . وقتی سایت شما در کلمات کلیدی خاصی که مد نظرتان است به سایتتان لینک می شود ربات های موتور جستجو این موضوع را درک می کنند که سایت شما در این کلمه کلیدی فعالیت دارد . این کلمه کلیدی می تواندد اسم محصول شما یا نام خدمات شما باشد که بصورت استراتژیک در افزایش فروش شما با اینترنت و وب برندینگ شما تاثیر خواهد داشت .


وب برندینگ و انتخاب سایت های برتر تبلیغات آنلاین


وب برندینگ و انتخاب سایت های برتر تبلیغات آنلاین

انتخاب بهترین سایت های تبلیغاتی برای انتشار تبلیغات آنلاین موثر در وب برندینگ هم از جمله موضوعاتی است که در سئو سایت تاثیر زیادی می گذارد . در انتخاب سایت مناسب برای درج آگهی تبلیغاتی آنلاین دقت داشته باشید که چه سایتی را برای انتشار خبر به همراه لینکتان انتخاب می نمایید. چرا که این مسئله به صورت مستقیم با موضوع وب برندینگ و افزایش فروش شما در ارتباط است.


مزایای طراحی سایت تبلیغاتی با مشاوران بازاریابی اینترنتی جم


مزایای طراحی سایت تبلیغاتی با مشاوران بازاریابی اینترنتی جم

از جمله مزایایی که در  طراحی سایت تبلیغاتی (طراحی سایت نیازمندی) توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی جم می توان در نظر گرفت

  • قالب اختصاصی سایت و گرافیک زیبا و جذاب
  • امنیت بسیار بالا در طراحی سایت
  • سرعت لود و بارگزاری بالای صفحات
  • رعایت قوانین سئو و بهینه سازی سایت جهت قرارگرفتن آگهی ها در صفحه اول گوگل
  • پشتیبانی مناسب از مشتریان
  • مشاوره بازاریابی اینترنتی و سئو برای مشتریان طراحی سایت و وب برندینگ
  • پنل مدیریتی بسیار ساده و روان با آموزش کامل


دریافت مشاوره در زمینه وب برندینگ و طراحی سایت تبلیغاتی



جهت دریافت مشاوره در زمینه وب برندینگ و طراحی سایت تبلیغاتی با ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در تماس باشید.




http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152

  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

برندسازی اینترنتی نیاز جامعه پزشکی

برندسازی اینترنتی یا وب برندینگ و نیاز آن برای جامعه پزشکی مسئله ای است که در اینجا تمایل داریم درباره آن صحبت نماییم. ممکن است شما به فعالیت درمانی خود به صورت یک تجارت نگاه نکنید اما این یک واقعیت ساده است که خدمات درمانی نیز تجارت محسوب می‌شوند.


برندسازی اینترنتی در حوزه پزشکی با طراحی سایت پزشکی


 از دیدگاه مدیریتی، پزشکان تعدادی پرسنل در خدمت دارند، به حسابداری در پرداخت‌ها و درآمدها نیاز دارند و رقابت با پزشکان دیگر را نیز تجربه می‌کنند، این موارد تشابهی است که خدمات پزشکی با دیگر تجارت‌های فعال در بازار دارد. بنابراین همانطور که سایر تجارت ها برای پیروزی در بازار رقابت به برندسازی اینترنتی و تمایز با رقبا نیاز دارند در حوزه پزشکی و خدمات درمانی نیز این نیاز به خوبی قابل درک است. 


برندسازی اینترنتی نیاز جامعه پزشکی


فواید برندسازی اینترنتی در تجارت پزشکی

شما در هر تجارتی که باشید برند شما، هویتی برای خدمات شماست در حوزه پزشکی و خدمات درمانی برندسازی اینترنتی به عنوان راهکاری جهت مشکلات سلامتی مشتریان است که در این زمینه شما را از دیگر رقبا متمایز می‌سازد. برند به شما در جذبِ بیماران،  سوددهی و کسب درآمد کمک می‌کند. برند شما در طول زمان می تواند حس اعتماد و اطمینان بیماران را جلب نماید. 
برندسازی اینترنتی یعنی ایجاد وجه تمایزی برای برند شما از طریق فضای مجازی با دیگر رقبای تان جهت اعتماد سازی و جلب نظر بیماران. 

فواید برندسازی اینترنتی در تجارت پزشکیقیمت طراحی سایت پزشکی و برندسازی اینترنتی پزشکان

 برندسازی اینترنتی بیشترین سود را برای شما به همراه دارد. بنابر این خوب است که در مورد آنچه که شما را از دیگر رقبای مستقیم در بازار خدمات درمانی جدا می‌کند، کمی بیشتر فکر کنید. چه چیزی سبب می‌شود که شما در بازار خدمات درمانی محلی، جامعه مجازی آنلاین و در بین بیمارانِ مورد هدف شما به صورت مشخص شناخته شوید. 

امروزه در حوزه پزشکی برندسازی اینترنتی باید برپایه عملکرد، اعتماد و دست آوردها باشد و نه صرفا نامی که برزبان ها جاری باشد. زیرا که این امر مستقیما با سلامتی مردم و جامعه در ارتباط است. 

طراحی سایت پزشکی اولین قدم در راه برندسازی اینترنتی برای پزشکان

طراحی سایت پزشکی را می توان از نیازهای ضروری جامعه پزشکی دانست. در دنیای امروز، اینترنت در کار و زندگی روزمره بسیاری از ما نفوذ غیر قابل انکاری دارد و این مهم ایجاب می کند تا ما در هر کار و حرفه ای که فعالیت داریم به یک وب سایت حرفه ای و قوی نیاز پیدا کنیم. ما با داشتن یک وب سایت می توانیم خدمات , محصولات و ایده های جدید خود را به صورت اینترنتی در اختیار میلیون ها کاربر قرار دهیم و از این طریق تجارت و کسب و کار خود را نیز گسترش دهیم و بازارهای جدیدی را کشف نماییم. طراحی سایت پزشکی اولین گام در برندسازی اینترنتی پزشکان است. 


طراحی سایت پزشکی اولین قدم در راه برندسازی اینترنتی برای پزشکان


پزشکانی که قصد دارند در اینترنت و فضای مجازی حضوری چشمگیر داشته باشند و از این طریق خدمات خود را به گوش مخاطبین برسانند و برندسازی اینترنتی را به خوبی انجام دهند در اولین قدم بهتر است به فکر طراحی سایت پزشکی و طراحی یک وب سایت حرفه ای ویژه پزشکان باشند. 

طراحی سایت پزشکی برای هر پزشک ، بیمارستان و یا کلینیک تخصصی می تواند اتوماسیون اداری آن را منظم تر نموده و از این طریق به تبلیغات بهتر و روش های مشتری مداری دست یافت. و برندسازی اینترنتی را آسان تر می کند. 

امروزه مردم قبل از مراجعه به پزشک درباره بیماری خود در اینترنت جستجو می کنند تا بتوانند بهترین پزشک را برای معالجه بیماری خود پیدا کنند. بنابراین شما با طراحی سایت پزشکی می توانید جستجوی کاربران را به سمت وب سایت خود بکشانید و این یعنی مراجعه خیل عظیمی از بیماران به سمت مطب اینترنتی شما که از اهداف برندسازی اینترنتی است.


 مزایای طراحی سایت پزشکی و سئو سایت پزشکی در برندسازی آنلاین


امکانات سایت پزشکی 

  • معرفی خدمات تخصصی پزشکی ارائه شده در کلینیک و یا توسط پزشک :
  • اخبار و مقالات روز پزشکی
  • معرفی پزشک و یا پزشکان
  • گالری تصاویر و فیلم
  • موفقیت هاو دستاوردهای پزشک یا کلینیک
  • صفحه پرسش و پاسخ و نظر سنجی
  • مشاوره پزشکی آنلاین و رایگان
  • ارائه لیست کاملی از خدمات پزشکی و اسامی کادر پزشکان


برندسازی اینترنتی و سئو سایت پزشکی با مشاوران جم


مشاوران بازاریابی اینترنتی جم 

ایجاد یک ذهنیت مثبت و مبتنی بر اعتماد، مهم ترین فعالیت های مدنظر در سیستم برندسازی اینترنتی پزشکان است. حرفه پزشکی با توجه به اهمیت و حساسیت های خاص آن نیازمند پیاده سازی روش های متفاوتی برای جذب مخاطب است. در کنار مهارت های تخصصی و حرفه ای پزشک، نحوه اطلاع رسانی و انتقال این اطلاعات به مخاطب می بایست بر پایه تکنیک هایی باشد که بتواند پیام برند را در ذهن مخاطب نهادینه کند. مشاوران بازاریابی اینترنتی جم با استفاده از دانش روز حوزه مدیریت برند و به پشتوانه سال ها تجربه در حوزه برندسازی اینترنتی آماده ارایه خدماتی متفاوت و موثر در زمینه برندسازی پزشکان می باشد.


خدمات در مشاوران بازاریابی اینترنتی جم برندسازی اینترنتی


از مهم ترین خدمات در مشاوران بازاریابی اینترنتی جم برندسازی اینترنتی است. برندسازی اینترنتی در گروه جم شامل سئو سایت , بهینه سازی موتورهای جستجو و طراحی سایت است. 

 جهت برندسازی اینترنتی کافیست با ما تماس بگیرید. 



http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152



  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

برندسازی اینترنتی و افزایش فروش 

برندسازی اینترنتی از جمله روشهای موثر در جهت افزایش فروش محصولات و ارائه بهتر خدمات است و هر شرکت با برندسازی اینترنتی می تواند نام تجاری خود را در فضای مجازی به سرعت به یک برند معتبر تبدیل نماید. در اینجا قصد داریم تاثیرات طراحی سایت خوب و حرفهه ای را روی برندسازی اینترنتی بررسی نماییم.


برندسازی اینترنتی تاثیرات افزایش سرعت سایت در افزایش فروش


برندسازی اینترنتی با طراحی سایت حرفه ای

اولین قدم برای برندسازی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی داشتن یک وب سایت حرفه ای است که بر اساس قوانین سئو طراحی شده باشد. طراحی سایت باید بر اساس اهداف و نیازهای شرکت طراحی شود و در هماهنگی کامل با آنها باشد. 


برندسازی اینترنتی  در مشاوران بازاریابی اینترنتی جم طراحی سایت و برندسازی آنلاین


نکته اصلی در طراحی سایت مناسبب برای برندسازی اینترنتی ، سرعت لود شدن یا سرعت بارگزاری سایت است. یک وب سایت هر چه قدر هم که از نظر طراحی و گرافیک زیبا و جذاب باشد مادامی که سرعت بارگزاری آن پایین باشد نمی تواند جوابگوی نیازهای شرکت در جهت دیجیتال برندینگ و بازاریابی آنلاین باشد. 


برندسازی اینترنتی و افزایش فروش


تجربه نشان می دهد کاربران سایتی که را که سرعت لود آن پایین باشد را به سرعت رها کرده و به سمت سایت های دیگر کهه  سرعت بالاتری دارند تمایل بیشتری نشان می دهند.

هیچ چیز  بدتر از این نیست که یک شرکت یا فروشگاه بازدید کنندگان سایت خود را به دلیل سرعت پایین از دست بدهد و این کاربران به سمت سایت رقبای شرکت متمایل شوند.


خدمات برندسازی اینترنتی و طراحی سایت با سرعت لود بالامشاوران بازاریابی اینترنتی جم متخصص در زمینه برندسازی اینترنتی و وب برندینگ


افزایش فروش محصولات با افزایش سرعت سایت

چنانچه قصد دارید از طریق اینترنت به فروش محصولات و ارائه خدمات خود بپردازید بهتر است در ابتدا نگاهی به سایت خود داشته باشید و وضعیت آن را از نظر سئو و بهینه سازی سایت و سرعت لود شدن بررسی نمایید.

آمار به دست آمده در سال 2010 نشان می دهد که زمان بارگزاری سایت از 2 تا 10 ثانیه 38 درصد احتمال ترک صفحه را از طرف کاربر افزایش می دهد. 


برندسازی آنلاین و افزایش فروش با طراحی سایت سئو شده با سرعت لود بالاسئو سایت و طراحی سایت با سرعت بالا  در برندسازی اینترنتی


و در بیش از 75 درصد موارد کاربران سایت شما را به قصد وب سایت رقبای تان ترک می کنند که این می تواند برای هر شرکت و صاحب سایت بسیار نا امید کننده باشد که مشتریان خود را به راحتی به دست رقیب خود بسپارد. و این یعنی شکست در برندسازی اینترنتی .

در بازاریابی موتورهای جستجو نیز سرعت سایت بسیار مهم است و از نظر گوگل سایتی که سرعت لود بالایی داشته باشد محبوب تر است  و می تواند در میان موتورهای جستجو رتبه های بهتری را کسب نماید


افزایش فروش محصولات با افزایش سرعت سایت


تاثیرات منفی سرعت پایین سایت روی برندسازی اینترنتی

همانطور که در بالا ذکر شد سرعت لود پایین تعداد بازدید کنندگان سایت را کاهش می دهد زیرا مشتری وقتی برای باز کردن سایت های با سرعت پایین تلف نمی کند و به سرعت سایت را ترک می کند. کاهش بازدید کننده کاهش مشتری را به دنبال دارد و کاهش مشتری یعنی پایین آمدن سطح فروش شرکت که به خودی خود نیز باعث از یاد رفتن برند شرکت از ذهن مخاطبین می شود.


تاثیرات منفی سرعت پایین سایت روی برندسازی اینترنتی


از راهکارهای موثر در افزایش سرعت سایت و کمک به بهبود رتبه سایت در راستای برندسازی اینترنتی می توان به کاهش حجم تصاویر , سئو تصاویر , برطرف کردن لینک های شکسته , به روز رسانی مرتب دیتابیس , استفاده از google page speed روی سرور و سایر اقدامات اشاره نمود.


طراحی سایت و افزایش  فروش با برندسازی اینترنتی نرخ طراحی سایت با سرعت لود بالا موثر در برندسازی اینترنتی


مشاوران بازاریابی اینترنتی جم متخصص در زمینه برندسازی اینترنتی و وب برندینگ است که با چندین سال تجربه و تخصص آماده است تا خدمات برندسازی اینترنتی خود را با بهترین کیفیت در راستای افزایش فروش شما ارائه نماید 


مشاوران بازاریابی اینترنتی جم متخصص در زمینه برندسازی اینترنتی و وب برندینگ


جهت برندسازی اینترنتی با ما در تماس باشید



http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152

  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم
  • ۰
  • ۰

وب برندینگ و شیوه های بازاریابی محتوا 

بازاریابی محتوا تصویری یکی از تکنیک های بازاریابی محتواست. بازاریابی محتوا یعنی محتواسازی مناسب برای وب سایت که بر اساس موضوع سایت و نوع فعالیت شرکت متناسب با اهداف وب برندینگ تولید می شود. بازاریابی محتوا به صورت بازاریابی محتوا تصویری , بازاریابی محتوا متنی و بازاریابی محتوا ویدئویی انجام می شود و در آن تلاش می شود تا با استفاده از تصاویر جذاب با کیفیت وو مناسب کاربران و مخاطبین را جذب نماید. و مفهوم و هدف سایت را از طریق تصاویر ارائه نماید. آنچه کاربران از وب سایت شما انتظار دارندد محتوای مناسب سایت , قالب مناسب سایت و تصاویر جذاب در سایت است.


وب برندینگ با بازاریابی محتوا تصویری و سئو تصاویر جذاب برای کاربر


استفاده از محتوای تصویری یکی از شیوه های وب برندینگ و بازاریابی اینترنتی است.طبق گفته گذشتگان تصاویر هزاران بار بیشتر از متون می‌توانند مفهوم و منظور را برسانند. از تکنیک های وب برندینگ تولید محتواست،  و محتوای تصویری یا بازاریابی محتوا تصویری نیز از شیوه های تولید محتوای خوب است در اینجا می خواهیم اهمیت تصاویر را در سایت در راستای سئو و بازاریابی آنلاین بررسی نماییم.


وب برندینگ و شیوه های بازاریابی محتوا


تاثیر استفاده از تصاویر در صفحات وب سایت روی وب برندینگ

تعریف اهداف سایت بر اساس متن یکی از قدیمی ترین روشهای بازاریابی محتواست. امروزه استفاده از تصاویر در لابه لای متون می تواند تاثیر زیادی در جذب کاربران داشته باشد و یک تصویر جذاب و با کیفیت شاید از هزاران کلمه بهتر بتواند مفهوم و هدف شما را به کاربر برساند.

بازاریابی محتوا تصویری درک بهتر و سریعتری از محتوای سایت در اختیار کاربر  قرار می دهد  همچنین جذابیت و زیبایی خاصی نیز به وب سایت می دهد که کاربرپسند است. بازاریابی محتوا تصویری نشان می دهد که محتوای سایت شما از اهمیت بالاتری برخوردار است و درک بهترین از موضوع می دهد. 


تاثیر استفاده از تصاویر در صفحات وب سایت روی وب برندینگ


استفاده از تصاویر تنها یکی از تکنیک های و وب برندینگ بازاریابی اینترنتی است و بازاریابی محتوا تصویری یکی از لازمه های سئو و بهینه سازی سایت است.

تصاویر در گوگل نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. بنابراین بازاریابی محتوا تصویری و استفاده از تصاویر مناسب در صفحات سایت کمک بزرگی به سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو دارد.


تصاویر مناسب جهت وب برندینگ و سئو سایت

تصاویر و عکس های با کیفیت در افزایش رتبه سایت و بهبود جایگاه آن در گوگل بسیار موثر است اما نکته مهم اینجاست که چه عکسی با چه مشخصاتی در سایت قرار داده شود تا بتواند به سئو سایت کمک نماید. مهم ترین نکته در بازاریابی محتوا تصویری و وب برندینگ استفاده از تصاویر با کیفیت و متناسب با محتوای سایت است. کیفیت تصاویر و جذابیت آنها می تواند نقش موثری در جذب کاربر و نگه داشتن آن در وبب سایت و تبدیل آن به مشتری دائمی که از اهداف وب برندینگ یا برندینگ اینترنتی است داشته باشد.


تصاویر مناسب جهت وب برندینگ و سئو سایت


 پس از انتخاب تصویر با کیفیت وقت آنن است که برای عکس خود یک نام مناسب انتخاب نمایید این نام می تواند حاوی کلمات کلیدی سایت شما باشد. تگ Alt یا متن جایگزین برایی عکس تاثیر مثبتی روی سئو سایت دارد. در این تگ توضیحاتی در مورد عکس داده می شود و زمانی که عکس به هر دلیلی لود نشد این توضیحات می تواند ظاهر شود و موضوع را به کاربر معرفی نماید.

نکته بعدی اندازه و حجم عکس است. برای سایت خود از عکس های با حجم مناسب استفاده نمایید تا باعث کند شدن سرعت بارگزاری سایت شما نشود. سرعت لود مناسب از نکات مهم در جذب مشتری است. و گوگل نیز به سایت های با سرعت لود بالا علاقه بیشتری دارد اگر حجم و اندازه تصاویر شما زیاد است از نرم افزارهای کاهش دهنده حجم استفاده نمایید.


سئو تصاویر برای موتورهای جستجو و وب برندینگ


سئو تصاویر برای موتورهای جستجو و وب برندینگ

بازاریابی محتوا تصویری و استفاده از تصاویر مناسب در وب سایت خود تجربه ای لذت بخش را به کاربر می دهد. رعایت نکاتی که در بالا در مورد استفاده از تصاویر در سایت ذکر شد در سئو و بهینه سازی تصاویر برای گوگل بسیار مهم است. و باعث می شود که تصاویر سایت شما در گوگل در رتبه های برتر نمایش داده شود. که این می تواند به وب برندینگ و تبدیل نام تجاری شما به یک برند معتبر بسیار موثر باشد. 


 سئو و بهینه سازی تصاویر برای گوگل


فرمت تصاویر یکی از نکات مهم دیگر در سئو تصاویر و وب برندینگ  است. گوگل میتواند فرمت های  BMP, GIF, JPEG, PNG, WebP و  SVG را ایندکس کند. رایج ترین فرمت ها برای تصاویر PNG و JPG هستند. روی سایت خود از سایت های دیگر لینک تصویر قرار ندهید این کار اثری منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت. بهینه سازی تصاویر در شبکه های اجتماعی , عدم استفاده از تصاویر گیف , استفاده از نقشه و راهنمای گوگل برای تصاویر نیز از دیگر نکات در سئو تصاویر و بازاریابی محتوا تصویری در راستای وب برندینگ است.


بازاریابی محتوا تصویری


در کنار بازاریابی محتوا تصویری می توانید از ویدئوهای جذاب و کاربرپسند نیز استفاده نمایید و ترکیب سه کاراکتر متن , عکس و فیلم تاثیر شگفت انگیزی برای سئو سایت شما به دنبال دارد. سایتی که به خوبی سئو شده باشد بهترین و مناسب ترین شیوه در وب برندینگ و بازاریابی آنلاین است.

جهت دریافت مشاوره وب برندینگ , سئو تصاویر , بهینه سازی سایت, بازاریابی محتوا و بازاریابی آنلاین  کافیست با ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جم در تماس باشید




http://jamgroup.ir


03195021971


09139131971


09132081152


  • مشاوران بازاریابی اینترنتی جم